2019. november 27-én a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Marketing Diamond Awards díjátadóján a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri.
A Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkákat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az így elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek számunkra és Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.
Gyémánttal jutalmazták a Siófoki Fürdőegylettel közösen beadott pályázatunkat, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.
Az Egyesület által benyújtott pályázatok közül a versenyen, ezúttal 4-et jutalmaztak gyémánt minősítéssel. A Nemzeti Regatta mellett díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány is.