Az elismerés újabb bizonyíték arra, hogy a 2016-ban - a balatoni hajózás 170. évfordulója alkalmából - életre hívott országos szintű rendezvény nem csak a vitorlás sport szempontjából figyelemfelkeltő, kedvcsináló és utánpótlást nevelő, hanem településmarketing szempontból értékteremtő, hagyományteremtő és országimázs építő.
A Magyar Marketing Szövetség az idei évben is meghirdette az Országos Városmarketing díj pályázatot. A pályázó szervezetek 6 különböző kategóriában nevezhettek. Az elbíráláson a települések előző évi marketingkommunikációját értékelték. A városmarketing díjátadóra június elején a MediapiacON konferencián került sor Budapesten a Mariott Courtyard Hotelben.
A Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület, illetve Tourinform iroda 12 db siófoki rendezvény pályázatát nyújtott be, köztük a Nemzeti Regattáét. A siófoki rendezvények mindegyike gyémánt minősítést szerzett és ezzel a tavalyi évhez hasonlóan Siófok idén is elnyerte a Marketing Fővárosa címet. Az országos városmarketing díj ranglistán pedig felkerült az előkelő 2. helyre. Emellett Siófoknak köszönhetően Somogy megye elnyerte a Marketingaktív megye címet 2019-re!