2019. november 27-én a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Marketing Diamond Awards díjátadóján a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri.

Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkákat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az így elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek számunkra és Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.

Gyémánttal jutalmazták a Siófoki Fürdőegylettel közösen beadott pályázatunkat, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.

Az Egyesület által benyújtott pályázatok közül a versenyen, ezúttal 4-et jutalmaztak gyémánt minősítéssel. A Nemzeti Regatta mellett díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány is. 

Kapcsolódó híreink

Rengeteg vendég, élménydús programok és fantasztikus hangulat

Rengeteg vendég, élménydús programok és fantasztikus hangulat

A BAHART és szervezőtársai által immár 4. alkalommal megrendezett Nemzeti Regatta- hatalmas sikert aratott a hétvégén, hiszen 50 település 16 megyéből mutatkozott be a nagyközönségnek, mindemelett koncertek, különböző versenyek és rengeteg program várta az idelátogatókat.

Már csak pár nap és újra megmérettetik magukat a települések csapatai a Siófoki kikötőben!

Már csak pár nap és újra megmérettetik magukat a települések csapatai a Siófoki kikötőben!

Már csak pár nap és Siófokon újra megtartják a Nemzeti Regattát! Az RTL Klub Reggeli műsorában Kiss Ramónával és Papp Gergővel a Nemzeti Regattáról beszélgetett 2019. május 29-én Dónucz László, a szervező bizottság elnöke.

Gyémánt minősítést kapott a 2018. évi Nemzeti Regatta az Országos Városmarketing Díj pályázaton

Gyémánt minősítést kapott a 2018. évi Nemzeti Regatta az Országos Városmarketing Díj pályázaton

Az elismerés újabb bizonyíték arra, hogy a 2016-ban - a balatoni hajózás 170. évfordulója alkalmából - életre hívott országos szintű rendezvény nem csak a vitorlás sport szempontjából figyelemfelkeltő, kedvcsináló és utánpótlást nevelő, hanem településmarketing szempontból értékteremtő, hagyományteremtő és országimázs építő.